Bitewniaki - turnieje


TURNIEJ X-WING

Miejsce: Zespół Szkół w Kostomłotach Drugich; ulica Kielecka 9

Data: 28.07.2017

Zapisy: 17:45

Start: 18:15

Wpisowe (jedno z poniższych):

- 5zł do dnia 21.07.2017 (do 23:59) na konto - Sylwester Mochocki 31 1020 2629 0000 9502 0100 9703 (W tytule proszę podać Imię i Nazwisko z dopiskiem XWING)

- 10zł do dnia 26.07.2017 oraz w dniu turnieju

Arbitraż :

Sylwester Mochocki

Nagrody:

Modele do samodzielnego złożenia firmy Revell.

2017 Quarter 2 Tournament Kit.

Kupony rabatowe w sklepie Playmaty.pl

Zestaw startowy „Przebudzenie Mocy” ufundowany przez sklep „GryFik”

Miecz Świetlny ufundowany przez firmę Authentic Sabers,

Formularz Zgłoszeniowy

Proszę o wysłanie następujących informacji na adres aenaphorhel@gmail.com

- Imię, nazwisko, nick

- Informację o wpłacie na konto (w przypadku braku wpłaty, proszę wpisać „płatność w dniu turnieju”)

Wszelkie pytania i wątpliwości proszę kierować na podany mail.

Zasady

Format eskadry: 100 pkt

Czas rundy: 75 min

Ilość rund: 3/4 w zależności od ilości graczy

Zasady turniejowe: FFG X-Wing Tournament Regulations oraz FAQ 4.3.3

Plan turnieju

Zapisy: 17:45 – 18:15

Runda I: 18:15 – 19:30

Runda II: 19:45 – 21:00

Runda III: 21:30 – 22:45

Runda IV: 23:00 – 00:15

Dodatkowe informacje:

Bezwzględnie wymagane wydrukowane rozpiski.

Wyraźne, czytelne wydruki Kart Rozszerzeń (nie kart pilotów) są dopuszczone.

Gracze zobowiązani są posiadać wszystkie elementy niezbędne do gry, oryginalne – modele statków, okrągłe wskaźniki manewrów, karty pilotów oraz kostki.

Wzorniki manewrów oraz bomb/min mogą zostać zastąpione przez zamienniki, jeśli ich wymiary są zgodne z oryginalnymi.

Żetony (akcji, tarcz, dodatkowej amunicji, etc.) – mogą zostać zastąpione przez zamienniki, jeśli są odpowiednio oznakowane i nie budzą wątpliwości co do ich przeznaczenia.

Uczestnicy proszeni są o odpowiednie zachowywanie się podczas turnieju oraz przestrzeganie kultury wypowiedzi – w przypadku rażących odstępstw, organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji uczestnika turnieju.

W kwestiach spornych ostateczną decyzję ma sędzia turnieju.

Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

TURNIEJ WARHAMMER 40000

"Burn them all. The Emperor will know His own."

Data: 29.07.2017

Lokacja: Zespół Szkół w Kostomłotach Drugich; ulica Kielecka 9

Punkty: 2000

Stoły: 72x48 cali

Czas bitwy: 180 minut (pierwsza bitwa +30 min)

Fundatorzy nagród: sklep GryFik, firma Micro Art Studio, firma Kromlech. Sklep Hexy

WPISOWE

5zł - do 21.07.2017 (do 23:59)

10zł - od 22.07.2017 do 28.07.2017 (do 23:59)

15zł - w dniu turnieju

PLAN

Zapisy - 8:00 - 8:45

Sprawy organizacyjne - 8:45 - 9:00

Pierwsza bitwa - 9:00 - 12:30

Druga bitwa - 12:50 - 15:50

Przerwa - 15:50 - 16:30

Trzecia bitwa - 16:30 - 19:30

ZASADY OGÓLNE

- Obowiązują zasady 8 edycji WH40k wraz z ewentualnymi FAQami.

- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.

- Każdy gracz musi posiadać INDEX / CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).

- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Indexy / Codexy, Imperial Armour.

- Gramy bez proxów.

- Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG.

- Sędzia: Łukasz "Sławny" Sławiński

KOMPOZYCJA

- Format: Matched Play - 2000 pkt

- Armie Battle-forged.

- Każdy gracz może wystawić maksymalnie 3 detachmenty.

- Nie korzystamy z zasad: Planetstrike, Cities of Death, Stronghold Assault, Death From The Skies.

ZGŁOSZENIA

- Mailem na adres kiel.wh40k@gmail.com

- Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko, ID ligowe gracza oraz nick.

- Limit graczy wynosi 16 osób.

- O kolejności wpisywania na listę decyduję data wykonania przelewu.

- Wpisowe wpłacamy na konto:

mBank

27 1140 2017 0000 4302 0526 5857

Łukasz Sławiński

Zachełmie 30

26-050 Zagnańsk

W tytule przelewu koniecznie podać imię i nazwisko lub nick.

ROZPISKI

- Rozpiskę należy wysłać do 21.07.2017 (do 23:59) na adres kiel.wh40k@gmail.com.

- Rozpiska powinna być przesłana jako plik .txt i zawierać w nazwie pliku imię, nazwisko oraz nick gracza.

- Za przesłanie rozpiski w terminie +5DP.

PUNKTACJA

10:10 – 0 vp różnicy

11:9 – 1-2 vp różnicy

12:8 – 3-4 vp różnicy

13:7 – 5-6 vp różnicy

14:6 – 7-8 vp różnicy

15:5 – 9-10 vp różnicy

16:4 – 11-12 vp różnicy

17:3 – 13-14 vp różnicy

18:2 – 15-16 vp różnicy

19:1 – 17-18 vp różnicy

20:0 – 19+ vp różnicy

Ocena modelarska (max 5 DP):

- Pomalowane 50% modeli - 1 DP

- Pomalowane 75% modeli - 2 DP

- Pomalowane 100% modeli 3 DP

- Zrobione 100% podstawek - 2 DP

Punkty karne

- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.

- Pisanie rozpiski na początku turnieju -10 DP.

- Brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.

- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.

- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, kodeks itp, itd (nie ważne którego) -5 DP.

- Granie niezgodną lub nielegalną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.

- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – za każde zaczęte 5 minut -5 DP, po 15 minutach 0:0 za bitwę dla obu graczy.

- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

SCENARIUSZE

- Jeżeli jakaś karta nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzucamy ją i losujemy nową.

- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:

a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0

b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.

BITWA 1

CEL 1: Maelstorm of War - Cloak and Shadow

CEL 2: Każdy znacznik wart jest 2 VP na koniec gry.

BITWA 2

CEL 1: Maelstorm of War - Deadlock

CEL 2: Pierwszy znacznik każdego z graczy musi zostać wystawiony we własnej strefie rozstawienia.

Własny znacznik wart jest 2VP, znacznik przeciwnika wart jest 4VP na koniec gry.

BITWA 3

CEL 1: Maelstorm of War - Cleanse and Capture

CEL 2: 1 VP za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika.

ZASADY MOGĄ ULEC ZMIANIE

TURNIEJ BLOOD BOWL

Data: 29.07.2017

Miejsce: Miedziana Góra (Kielce) - dokładny adres TBA

Wpisowe: 10zł (nie będzie wliczał kosztu wejściówki na konwent)

Sędziowie: Sebastian "Bastor" Srebro, Michał "Shawass" Szałański

Limit miejsc: 24 osób

Fundator nagród: TMS Miniatures

Czasówka

9:30-10:00 - Zapisy na turniej

10:00-12:45 - Runda 1

12:45-13:15 - Przerwa

13:15-15:45 - Runda 2

15:45-18:15 - Runda 3

18:15-18:30 - Rozdanie nagród

Regulamin

Zasada tworzenia drużyny:

1100k złota na zakup drużyny.

Dopuszczone do turnieju są wszystkie 21 ras z CRP plus 3 dodatkowe sankcjonowane przez NAF.

Niziołki mogą kupić kucharza.

Gobliny mogą kupić łapówki.

Tylko zespoły z Tier 3 mogą kupić zawodników gwiazdy.

Zakaz innych inducementów/wspomagaczy.

Wszystkie umiejętności od pierwszego dnia, brak rozwoju drużyny. Zawodnik może mieć maksymalnie jedną dodatkową umiejętność.

Tier 1

6 normalnych umiejętności.

Amazon, Chaos Dwarf, Dark Elf, Dwarf, Lizardmen, Norse, Orc, Skaven, Undead and Wood Elf.

Tier 2

6 normalnych umiejętności + 1 umiejętność "double" i 20k extra złota* aby kupić zespół.

Chaos, Chaos Pact, High Elf, Human, Khemri, Necromantic, Nurgle, Pro Elf, Slann.

Tier 3

6 normalnych umiejętności + 1 umiejętność "double" i 50k extra złota* przy zakupie zespołu.

Goblin, Halfling, Ogre and Underworld and Vampire.

*Trener może wydać część lub całość "extra złota" na zakup umiejętności. Ceny umiejętności: 20k za normalną i 30k za "double".

Punkty turniejowe

Wygrana: 5 punkt

Remis: 2 punktu

Przegrana o 1 TD: 1 punkt

Przegrana: 0 punktów

Punkty dodatkowe (do zdobycia jednorazowo):

Pomalowane figurki: 1 punkt

Rozpiska wysłana najpóźniej 5 dni przed turniejem na maila [TBA] : 1 punkt.

Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach to:

- mecz bezpośredni

- sprawdzamy sumę punktów zdobytych przez przeciwników

- liczba zdobytych przyłożeń

- liczba przyłożeń netto (TD zdobyta - TD stracone)

- liczba obrażeń netto (Cas zadane - Cas otrzymany)

TURNIEJ WM/H

Turniej WM/H

Termin:

29.07.2017

Miejsce:

Konwent Jagacon 2017, Miedziana Góra, k.Kielc

Wpisowe:

5 zł - jeśli zostanie przelane do 21.07.2017

NR Konta: 97 1090 2040 0000 0001 2024 7652

Imie i nazwisko: Piotr Foltyn

Tytuł: Imie uczestnika, nazwisko uczestnika , pseudonim uczestnika, armia uczestnika

10 zł – od 22.07.17 do dnia turnieju

Całość jest przeznaczona na nagrody.

Format: Steamroller 2017, 50 punktów

Zasady:

Baseline,

The Deathclock (60 min na gracza)

Maksymalna liczba graczy: 24

Sędzia: Fol

Fundatorzy nagród: sklep "MGŁA", firma „Q-workshop”, firma „Playmaty.pl”, „PORTAL”,

Plan godzinowy:

19:30 -19:59: Zapisy na turniej, weryfikacja osób już zgłoszonych

20:00 - 21:59 : I Bitwa

22:00 - 23:59 : II Bitwa

24:00 - 01:59 : III Bitwa

DODATKOWO:

-Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta.

-Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry ,po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

-Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

-Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

-Dopuszcza się konwersje i 1 prox po akceptacji przez sędziego.

-Konwersje nie muszą być zgodne z zapisem w SR, jednak model musi jednoznacznie wskazywać co przedstawia (musi być zgodność pod kątem rozmiaru podstawki oraz uzbrojenia). W kwestiach spornych decyduje sędzia.

-Prox, obowiązkowo musi zgadzać się rozmiar podstawki. Sędzie może zdecydować o nie zaakceptowaniu model.

-Bardzo proszę o zaznaczenie front arc'ów

-Gracz posiadający w pełni pomalowaną armię otrzymuje +1 DP do końcowego podliczenia.

Opiekun turnieju zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu turnieju na najpóźniej 7 dni przed

turniejem

Scenariusze wkrótce.